Vild och villig

jag är en fråga utan svar 
aldrig tydlig aldrig klar 
ingen knähund att klappa ibland 
Och jag tänker glömma allt ni sagt 
Jag ska sluta gå i takt 
Era drömmar dom har aldrig handlat om mig och mitt liv 

Och vad är det som ni vill förstå 
Ska ni resa er och gå om jag säger precis som det är 
Och när ska ni fråga om jag vill 
ha ett liv där allt står still 
Era drömmar finns inte kvar 

För jag vill att verkligheten bränns 
Jag vill känna hur det känns 
att stå stadigt när stormen tar fart 
Och det som vill styra allt jag gör 
det är just det som förstör mina drömmar 
men jag finns kvar 

Men du ser vad andra inte ser 
Att det finns så mycket mer 
under ytan som jag nästan glömt 
Hjälp mig att visa att jag kan 
gå från pojke upp till man 
Att ta steget och ändå förbli den jag är 

Andra drar mig längre ner 
Jag är inte den ni ser 
Jag försöker att glömma och fortsätta drömma ändå 
Era ord, era lögner ska jag aldrig mer lita på 

För jag vill att verkligheten bränns 
Jag vill känna hur det känns 
att stå stadigt när stormen tar fart 
Och hur kan ni säga att jag ska 
bli en sån som ni vill ha, utan drömmar 
När jag finns kvar 
Jag är här 
För jag finns kvar 
Jag finns kvar 
Jag finns kvar

Nu friedns and family söljer bilder på saker som ligger mig varmt om hjärtat, saker som jag saknar, och undrar varför jag faktiskt lämnade.



Två av mina favoriter :)



Stunderna i Garaget. Galna upptåg med John John =)

Mitt favorit ställe på jorden :) Alla gånger!



Ego pix på moi and Mamma

Min härliga föräldrar, som alltid finns där för mig. 
<3

Fjällen :) Här finner jag peace. När jag svicshar ner för backarna i 200 km/h 

Frida innan spanien 2010 <3



Kanske ingen fin bild på oss, men det är  vi 5 

Smuch å jag. Min bästaste bästis, Hujedamig vad jag saknar dig. Vi är poliser, vi är de bästa, ingen kan slå oss ingen kan klå oss
Sommar 2010

Sanni boy :) Givetvis dagen efter.. ;)

Midsommar i Norje boke, 2011 5 dagar innan England. Bästa helgen detta året utan tvekan!
Danmark 2010 med familjen Olausson =)

<3

Himma :)

Virran. jag saknar dig också.. trot eller ej
Mina lilla plutt

Svensk sommar :)

Min brudbåge :) Mor och P provar den ;)

Foto: Magnus Denker

Bambie,jag saknar våra samtal, djupa konversationen. Jag saknar hela dig.

Till dig som blivande au pair. Bli inte avskräckt, att vara u pair är en fantastisk upplevelse, man har sina ups & downs. Det hjälper mig att blogga. Därför gör jag det.
Jag kommer aldrig ångra att jag åkt hit. Detta har varit och är en fantastisk upplevelse.
Jag har kommit till världens bästa familj. Kidsen är fantastiska och värdföräldrarna är helt underbara.
Jag har träffat vänner från Australien, Tyskland, Frankrike och Sverige ( so far)
Just nu är jag lite wierd, jag kom för att leva livet, men är de det jag gör?
Är det detta jag vill med mitt liv?!


Avslutar med en bild som fick mig att gråta av skratt. Mor lilla mor, det finns ingen som du
*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbara unge!!! Vilka fina bilder!!! ( nja...nästan alla iaf...) Vet du vad det bästa är.....det finns kvar när du kommer hem...... <3 <3

2011-08-08 12:40:28
Postat av: peter

Hanna!!!snyft.

2011-08-08 12:50:05
Postat av: Frida

Vi är stolta över dig!!

2011-08-08 14:23:07
URL: http://www.envänförlivet.missya.nu
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: