Ser ni vad jag ser?

Och med det menar jag min nedräknare till höger i bild, som uppenbarligen står på svensk tid eftersom den nu 23,57 visar 0 dagar till besök.
Mig gör det inget för jag är pepp!

Det blev lite kaotiskt nu i eftermiddags, eller vid 6 när jag skulle bege mig mot stationen. Har tagit på mig ytterkläder skor tagit fram väska och nycklar och packat ner Fia's grejer så jag inte skulle glömma dem. Kommer till dörren och ska öppna den och det går inte...
Dörren är låst från utsidan med låset där uppe som bara går att öppna utifrån med nyckel..
Jag känner paniken smått rusa men kommer då på att det finns en dörr där nere också som fungerar. Så jag rusar ner och möts av att allt deras jävla mög ligger framför denna dörren, alla nymålade hyllor mm.
Jag är innelåst i mitt eget hus och kan inte komma ut
såhär glad var jag
så jag ringer till Fia, förklarar läget och ringer sedan till Alva som är på väg mot stationen i Fullham. Hon lovar att komma och rädda mig, och det gjorde hon.
Jag vart så förbannad att jag gick ner i kylskåpet och öppnade en Diet Coke Som förövrigt smakar rävpiss. Seriöst hur kan människor dricka denna wannabe smörjan??

Men Alva kom och räddade mig och efter ett besök på donken vid London bridge kom vi äntligen fram till Lewisham där Fia väntade på oss =)

Vi gick till närmsta pub och sedan blev det massa snack i mängder.

Sen blev det hemfärd så jag var väl hemma lite över 11.
Tänker somna till ett avsnitt förhäxad, i morgon är en bra dag! =)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: