Oh Happy day

Dagen har varit bra! So far. Och trotts det har jag sagt adjö till mina första besökare!
Det var inte så jobbigt. Och det var skönt. Jag vet ju att jag klarar mig bra här. Det hade varit så himla jobbigt om det varit jobbigt..
Blev mäkta stolt när de kom gående från bussen och hade hittat hela vägen till tunnelbanan själva! Med tanke på att de ringe 3 gånger när de skulle hitta hem till mig ;)
Ja sen hade jag lämnat dem, och jag satte  mig på tunnelbanan hem, med min nya bok som jag köpte på harrods.
Sökte lite tröst i mobilen, vilket jag fick, Timmar kvar bara!! :D
När jag sedan kommer hm llämnar jag posten i post högen, tänker att jag ska ta mig till Wandsworth och shoppa lite. Så kommer jag till min dörr där det ligger något stort blått.
JA MINA VÄNNER MITT FÖRSTA PAKET PÅ POSTEN HAR ANLÄNT!!!
Jag blir glad av post hemma så ni kan ju ana hur glad jag blev nu!
och det innehöll BARA godsaker!

Så min kväll är räddad! Så jäkla fint!

NU ska jag bege mig i väg och shoppa!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: