Och där kom de!

Huvudet var som en berg och dahl bana och sen fick jag äntligen krama om MM. x antal tårar kom ju och jag tackade mig själv hjärtligt för att jag inte sminkat mig.
Himma hos mig =)
ikväll blev det mat på en restaurang längs med Themsen med utsikt över Tower Bridge. Så sämre utsikt har man ju haft, lagom att sitta ute. Vi har haft en del varma kvällar nu, gött =)
Som de turister de är fotograferade de allt ;)
Värst var när de stannade och bad om att få fotografera poliserna... -.- INte de normala, ta foto meeeed. Nej ta foto på dem.
Nu blir det sängen, i morgon blir det shopping och sedan på kvällen teater! Mousetrap, ska bli häftigt.
Får se om det blir någon uppdatering i morgon!
Måste köpa skor i morgon, mina fötter dödar mig!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mamma

Ååååååå, underbart att se!!! De ser ut att trivas..... ;). Hoppas ni får trevliga dagar!! Kram M

2011-08-15 09:28:20
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: