mest för att

Med all min genorasitet ( stavas förmodligen inte så.. finns det ett ord som heter så? Nu gör det.) bjuder jag på lite sorliga bilder från kvällen.
Hela min helg finns där på vänstra bilden, ungefär. Faktiskt inte, men i stora drag.  Bara det viktigaste draget som saknas. Men what to do!
Dock kan jag inte påstå att det är fel med en king size bed. där jag kan ligga raklång åt båda hållen. Fötterna sticker bara ut lite, och jag kan ju kura ihop mig =)
Såhär kul har jag för tillfället. Det känns som om det kommer bli en lång vecka...
Nu blir det förhäxad, innan det är dags att gå tillbaka till det sedvanliga kvälls nöjet =)
Och eftersom detta är mitt 4 inlägg idag känner jag att ni förlåtit mig för min frånvara igår.
Over and out
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Vilken tur att det varken fanns FB eller blogg då för 50 år sedan när man var igång och pussade pojkar. Det tog ju upp all ens tid så omvärlden hade inte vetat något om en. MM

2011-08-22 22:03:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: