Måltid, skjutande, skador mm.

Ikväll har allt varit lugnt. Nemas problemas.
När flickorna lagt sig gick jag ut i trädgården och strosade runt, A grillade.
"isn't this a christmas flower?!" Helt chockad blev jag för att där mitt i alltihopa står två stora julstjärnor!
Jo då, så förklarade A att han haft dem i vardagsrummet tills Maj då de börjat se vissna ut då planterade han om dem här ute.
Sen gick vi runt och han berättade vad alla blommor hette. trevligt.
Vid 8 blev det middag, chicken, pork and sallad. Dock åt ingen mycket sallad...
Ja sen satt vi och pratade tills klockan blev 21,30
Så där satt vi och åt och skrattade, retades med varandra och ja det var riktigt trevligt.
Nu hittade jag NCIS på tv:n så det ska jag somna till.
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Jag har också en julstjärna i trädgåden, fast den har varit vit. Nu är det mesta grönt. Biljetter beställda till Fredriksdal 28 juli 2012! MM

2011-08-05 13:18:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: