Lugnet före stormen.

Ja det kan vara att ta i, men just nu är det lugnt. Men om ett par minuter när jag reser mig upp kommer det vara full rulle.
Efter att ha lämnat Kidsen brummade jag hemmåt och har sådan jäkla tur, vägen utanför som leder mot bigben är helt TOM! Har aldrig hänt! Stannade inte för spec. många röljus heller så det gick smidigt hem.
Sen åt jag frukost för första gången på länge.
Så jag satte mig i köket åt mina fina frukost, utan kaffe tyvärr. Och tittade på ett avsnitt förhäxad.
Nu ska jag hänga upp tvätt och byta sängkläder innan jag ska ta mig ann berget av tvätt som ska strykas.
Kan också bjuda på en bild från mitt rum just nu och konstatera att gott om plats är det ont om
Och ja.. så ser det ju ut som ett bombnedslag . Bara så att jag kan känna mig lite hemma ;)
Baka skulle jag med hinna med idag ja..
Bästa att sätta fart då!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt att se och läsa..... :)!

2011-08-31 11:04:19
Postat av: Mormor

Ja, ett Hannarum var som helst. Vi känner igen det mesta. Tur att du inte blivit pedant nu när du lärt dej så mycket annat.

2011-08-31 15:42:25
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: