Klockrena kommentarer

Käraste läsare, jag är otroligt glad att ni läser min blogg, och det gör mitt lilla hjärta så gott varje gång ni kommenterar. Är kommentarerna roliga blir det plus poäng! ofc


Peter jag ät stolt som en hippogriff över dig för att du trotts din ringa erfarenhet av internet inte sticker huvudet i sanden som en struts utan ger dig ut i fajten. Och hitentills har dina kommentarer, som jag fortfarande är shockad över, varit både fyndiga klyftiga och lite fräcka... You go glen coco!



Det har också kommit till min vetskap att jag måste sluta ge falska förhoppningar. Som igår skrev jag att det skulle bli ett inlägg till. Men när jag kom hem med en sådan migrän så jag trodde jag skulle gå av på mitten gick jag och la mig istället. Detta har resulterat i ett mail från MM och x antal sms.
Jag lever!


Ja för att ta i där jag slutade igår så vandrade jag då iväg mot Stockwell station där jag laddade mitt Oyster card. och sedan tog bussen till Clapham Common. Där fick jag tillsammans med en hel hög andra stå och se när 4 bussar kör förbi oss, trotts att vi står och vinkar som idioter!
I England, London. Måste man visa att man ska med, hålla ut handen som en liten liftare. Har inte bussen någon som ska hoppa av stannar han inte på den stationen, om man då inte vinkar lite fint.

Tillslut kommer jag på en buss och åker hem till Sophie.
Sen hoppar vi på första bästa buss till Wandsworth.
Kass bild, men den bästa jag kunde få från bussen. Till höger ser ni debenhamns som är totalt igenbommat. Husen till vänster lika så. De husen där det är plankor framför fönsterna hela vägen upp är de som burnnit, precis till vänster om bussen.
Mycket var igenbommat i Clapham Junction, men en del var öppet. Och städat har de gjort.
Sophie med våra popcorn innan bion :)
Jag gllar verkligen denna biografen. finns 12 stycken salonger. Så de visar flera filmer samtidigt. Och det  är inte så farligt dyrt heller. vi såg Horrible Bosses och den är ju rätt ny, kostar bara £6,60. helt OK :)
Jag och Sophie var först in i vår salong, oh där var vi ensamma ett tag ;)
Vi utnyttjade det till fulla muggar :)
Ja då följer lite bilder på hur jag bor nu då. Utanför mitt rum i tvättstugan står nödvändigheterna! Vattenkokaren tillhör inte kategorin nödvändigheter utan snarare vad fan är det här? Men den får väl stå där och se viktig ut...
Tomt och allt blir vitt.
" you don't want to cook any food now right?" fick jag förfrågan om. Så förklarade han att han ville täcka över allt som inte skulle målas. Så jaaa.. får väl gå och köpa ett gäng färdigrätter och värma i en av nödvändigheterna.


Nu blir det en dusch, sen lite maud i magen. Och ja... vad ska jag sen göra? Försöka få kontakt med tösen i Lewisham och se när hon planerar att dyka upp. Blir eventuellt shopping ikväll också med S innan utgång!
Det e mycket nu ;)
*TjingTjing*


Kommentarer
Postat av: Mormor

Hålla vad man lovar, ja ja, vi har nog blivit bortkämda med alla din fina bilder och berättelser så man tror säkert att dom skall komma.

Men det är ju lite skilnad på London och Näsum även om dom kan slå sönder och samman flickor i Näsum också.

Sen tänkte jag på alla biljetter som jag betalt, om du nu låg på sjukhus eller så. Rene och jag kan ju inte irra runt i L utan ledsagare. Vi kom kanske inte från flygplatsen bara.

Nu börjar jag lääängta! MM

2011-08-12 13:08:58
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: