Jag ringer på Fredag!

Ja då var det jäklar i Fredag igen! helt galet vad tiden går snabbt!
37 dagar har jag bott hemirfån nu, Utan att träffa någon! Jo jag har ju träffat Anna.
Men inte Mamma... men det är inte jobbigt nu, jag har liksom mitt att sköta. Se pratar vi ju rätt ofta.
Jag var på Åkersberg i en månad men då träffades vi efter två veckor, då var det de längsta vi varit utan varandra. Men då pratade vi ju inte alls i veckorna, vad jag kommer ihåg, förutom första veckan då klart!
9 dagar till första besöket och 14 dagar till nr 2! :D

Som jag längtar!!!
Idag ska jag bege mig till Leadenhall Market. inte så långt här ifrån med Northern Line tar det kanske 10 minuter, om jag har tur.
Där ligger i alla fall den läckande kitteln
Dock finns inte The Leakey culdron på riktigt, men det är där de spelar in det iaf.
Allt är inomhus, så nu kom jag på att jag kunde ha åkt dit igår fast det regnade, men det var skönt med en slappe dag :)
Jag hoppas på att få många fina bilder där. Blev ju inte direkt några nya bilder igår!
*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Lena Björklund

Å, du är för söt...nu önskar jag nästan att jag var någon av de kommande besöken. Men jag kommer.....var så säker <3. Kram

2011-08-05 17:29:13
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: