I like your top!

Hämta kidsen gick smidigt och när jag skulle svänga ut från nursery't var det åter igen helt tomt på bilar på gatan! Galet  fint vill jag lova =)
När jag skulle ut genom grindarna står det ett gäng vaktisar där, och precis när jag är framme och ska ut, visar han sitt fula tryne och stirrar på mig. Så jag fyrar av ett leende och vänder sedan på huvudet och gör en grimas. Jag hoppas han såg den också!
Körsätt så gick hemfärden bra, men jag skrek något otroligt på kidsen. mest T som var på ett jäkla humör idag. Kallade alla idioter och var så när att säga I hate you ( !!!) när jag skickade ut honom till naughty step. Efter att antal sparkar var jag ungefär vansinig.
Men det gick över och sen gick han runt och kramade alla och sa förlåt.
Väl hemma är C mitt uppe i något viktigt att berätta när hon plötslig avbryter sig-
C: I like your top! ( jag har på mig ett oranget linne)
H:Thank you pumpkin
C: It's orange.
H: yes it is.
C: Who bought it?
H: I did.
C: Okay... I like it
Lite gulligt sådär.
Kvällen flöt på som vanligt. Och eftersom G sett fel på tiden i morgon bad hon mig ta C till sjukhuset i morgon.
Jag är imponerad att jag fick ihop ett så pass långt inlägg med tanke på att det händer samma saker varje dag.
Fick ett fint sms från min favorit moster idag också som värmde, fler kanske skulle ha den inställningne???!!
*Tjing*Tjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: