Hej hå Hej hå

Jag har ingen gruva att gå till, men det var den melodin jag nynnade på ( läs: lögn, det skriver jag bara för att det låter bättre egentligen muttrade jag svordomar för mig själv) när jag bar ner alla mina saker till mitt rum. Slängde sedan in gästrummets sängkläder i tvättmaskinen, och flickornas sängkläder i den andra, plus en och annan handduk.
Något stökigt så det får bli en make- over. Lite snabbt innan magen åter igen hungrar efter död fisk. Herre gud, Hanna skärpning!
Men om jag kommer ihåg rätt så ska det ju vara nyttigt, right?
Nu får jag jobba på om jag ska hinna ut och sen hem igen duscha och göra mig någorlunda fräsh innan jag ska träffa Fia och en annan svensk tjej.
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: