Have a nice day

Tjolla hoppla.. klockan är 10 över tre och jag har kommit hem, efter att ha spenderat några timmar utomhus.
Vaknade av att jag fick sms idag också, fan jag är populär tänker jag och sväller ett par storlekar.
sms är från MM och jag blev inte klok på det alls så det fick bli ett samtal till henne senare under dagen för att få det förklarat. Jag kan avslöja att jag fortfarande inte är så klok på vad hon menade... ^o)
Det spöregnade i morse, men eftersom vädret alltid ska jävlas med en är det nu strålande sol och molnfritt. Bite me

Jag gick ner på mitt ordinarie rum för att hämta strumpor och min regnjacka och får då de glädjande nyheterna att rummer är klar och jag kan flytta in i morgon igen. Så i morgon blir det städdag!
Fylld av de fina nyheterna  gled in i min nya skjorta  mina skor och spurtade iväg och skvätte förhoppningsvis lite vatten i ögonen på de stirrande arbetarna utanför huset. Haha so long suckers

Tunnelbanan var kvav som tusan men tog mig ändå hela vägen till Baker street där det fortfarande droppade lite regn från himlen. svenska butiken fick fin besök och även om påsen blev tyngre än vanligt gick allt endast på 7 pund, sharp.

Sen hoppade jag på bussen där och åkte mot Oxford street där det idag igen blev Sushi. Något dyrare eftersom jag valde att äta där. Dock var det nog inte vattnet som stigit i pris utan de 11 döda firrarna som låg och tryckte på min tallrik.

Sätter mig vid ett ledigt bord och börjar äta, efter ett tag kommer en kille i kostym fram och frågar om han får slå sig ner.
Det fick han och sen pratade vi som om vi kännt varandra i evigheter, bla. om vårt gemensamma intresse död fisk på risbäd.  Till helgen ska jag följa med honom till Alperna och åka skidor. Ska bli uppfriskande med lite fjällvindar!

Nä det där sista hände kanske inte, men det skulle kunna ha gjort! När han ätit sin mat reste han sig upp och sa Have a nice day och jag nickade och log samtidigt som jag försökte att inte spilla ut något vatten då jag hade halva flaskan i munnen.
Sen gick jag ut och de gråa molnen hade då dragit all världens väg för kvar var sol och blå himmel- skit.

Gick in på Selfridges. Och kom ut med min tredje gula påse. The christmas shop i mitt hjärta, säger jag bara.. I'm lovin it


Sen gick jag till Piccadilly Circus idag igen och köpte mig en Snickers glass. Ingen Cola dock, blev en flaska vatten. PÅ bussen åt jag den och läste min bok. Nu sitter jag här och hoppas fördriva tid.

Ikväll blir det typisk svensk-ensam-måltid Ni får se vad det betyder ikväll. Och efterätt =) MUMMA
Och Lilla My vakar över mig som den hönsmamma hon är.
Slickar lite på mina tänder och känner att en tandborstning hade suttit som en smäck.


*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Mormor

Hallå där,

inga fler middagar med främmande karlar. Vi vill att du ska komma hem och gifta dej och bo häääär! MM

2011-08-25 23:09:33
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: