God morgon på dig :)

Så löd sms som väckte mig denna gråa onsdagsmorgon. I dag är det exakt 8 veckor sedan jag landade på Heathrow.
8 Veckor sedan jag sa Hej då till mamma och Peter på Kastrup.
det har hänt en del. Skulle jag vilja påstå.

Jag vaknade då en timme innan alarmet som var ställt på 10. Och även om John Blund vägrade infinna sig förrens vid 2 snåret, är jag någorlunda pigg.
Jag tror min sista tanke var hur många får finns det egentligen Då jag kommit till 200 något i mitt räknande.
Ska bege mig mot Oxford Street idag, ska nog ta bussen. Jag ska äta Sushi också, för det är jag väldigt sugen på, känner jag.
Jag ska också in och prova den lila klänningen igen på forever 21. Som Frida nu x antal gånger beklagat sig över att jag inte köpte första gången.

Ska även ta ett besök till den Svenska affären och köpa mig en tååta ( Tårta).
Då jag känner att den nog kan pigga upp mig lite.

Träffen igår med Jayne var superb. Men innan jag berättar om den måste jag berätta om en upptäckt jag gjorde minuterna innan jag gick till puben där vi skulle mötas. Jag tror att jag förklarat som så att i London går alla runt med antingen iPhone eller en Blackberry. Om inte så har de iaf en iPad under armen, som om det vore ett texthäfte från bokia för 19 kr.
Anyway, igår när jag satt och tog skydd för regnet i den lilla busskuren går det förbi en kille i kostym inte så gammal skulle jag gissa. 20-30 års åldern.
Han pratar i sin telefon, och det är inte vilken telefon som helst utan en hederlig håll i er nu Nokia 3310

Tyvärr måste jag erkänna att det var första gången jag log den dagen, men det var välkommet =)

Träffen med Jayne satt som handen i handsken. Vi snackade och hon berättade hur hon haft det, mm. Jayne åker hem den 8 september efter 4 år utomlands.
Jag blev klokare på mig själv, och hur jag tänker. Saken är dock klar att det är mitt val och ingen annans.

NU har jag äntligen tillträde i köket och ska göra mig iordning gå ner ta en kaffe to go. Och sedan bege mig avsta.
Lägger upp en bild på finaste Jayne.

Over and out for now.
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: