Boooring

Har varit vaken sen 10. skypat lide med Bambie osv.
Sen dess har jag suttit och läst gamla status uppdateringar, kom till oktober 2009, så sysselsatt har jag varit.
Men nu är klockan snart tre och jag har inte varit utanför huset, då jag tycker jag kan vara hemma när familjen kommer, då är det ju en klar fördel om man vet när de kommer....

Funderar på några avsnitt av förhäxad. Ni har ingen aning om hur tråkigt det är att göra ingenting när man inte har allternativ!
För övrigt har Gösta och någon av hans polare varit här idag, Han knackade på innan ochsa att de var färdiga, önskade mig en trevlig helg och gick. Dörren har de låst så då har de alltså fortfarande nycklarna. Jag förmodar att de kommer tillbaka, annars har man ju lyckats med det också... -.-
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: