blue is the word

Dagen till ära vaknade jag innan alarmet som gick av vid 11. Jag vaknade av flygplan redan lite i 10.
Ett tecken kanske?

Dock märkte jag rätt tidigt att cellerna innanför pannbenet inte sammarbetade utan gjorde allt för att mitt huvud skulle gå i tu. Jag botade det med left overs av min macka i kylen och kaffe.
Sen blev det en fin lång dusch innan jag satte i gång och städa. Tömma diskmaskinen hänga upp tvätt och andra saker som får vuxenpoängen att trilla över mig.
Nu väntar jag på att tiden ska gå så jag kan bege mig mot Heathrow och plocka upp MM och Erené. Ikväll tänkte jag ta med dem till Tower Bridge.

Om de inte har några egna förslag dvs!
Dagens outfit. Älskar mina blåa blåa byxor!
Måste flika in vad som hände igår när jag står i kön till provrummen på Forever 21. det blir min tur, att prova en super fin lila klänning för endast £16 !

Tjejen tar en bricka där det står antal plagg man har och går före till ett ledigt provrum, visar in mig och när hon stänger dörren säger hon de väl valda orden "Have fun! " Liksom hmm... nej? varför säger hon så? Jag var tvungen att ha en mindre fniss attack innan jag kunde trä på mig klänningen.
Himla söt, även om jag inte orkade ta av mig byxorna ;) Men så stog jag där och funderade, kommer jag använda denna nu när MM kommer med två av mina favorit klänningar? Så jag valde att hänga tillbaka den. MOGET!


Nyss ringde det på dörren och jag sprang och drog väck alla kedjor och extra lås ( mörkräd, nej då) öppnar dörren och där står en liten tjej och undrar om jag behöver hjälp med barnpassning nu under semestern.
Ironi?
Men jag sa snällt att jag var au pair och att vi inte behövde hjälp här, men önskade henne lycka till i sökandet.

Låt tiden gå!

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: