London Forts.

Ja som jag skrev innan så sitter jag och drömmer mig bort bland Carnaby street, Kew garden, Kensington palace, London eye, Tower Bridge, Madame Tussauds, Piccadilly Circus, Big Ben och Westminster Abbey.. . Listan kan göras lång!
Just nu är det lite tomt på au pair fronten. Har dock fått svar från deras senaste svenska au pair, vilket är jätte kul!
Hon tipsade mig om en sida londonsvenskar.com och det är där jag har suttit och dreglat.
Jag vill åka nu!! Jag vill så himla gärna till London! Klart det kommer bli jobbigt att säga hej då, spec. till mamma. Men vi ses ju igen! och så finns det ju MSN och Skype. Måste lära mig de först dock bara.
London eye
Kew Garden. En av världens största botaniska trädgård.
Tower bridge london Tower bridge... Har jag sagt att jag vill åka nu??
Shakespeare Globe theatre.
Och ofc, så mycket London det kan bli:
BIg Ben. Ja man skymtar London Eye till vänster också. Jag vet inte om jag kommer förstå att jag är i London förrens jag ser Big Ben.
Enligt google maps tar den 9 minuter med bil från där jag bor. 9 minuter!!! Gaalet!! Jag ser Big Ben lite som Eiffeltornet för Paris. Det är ju också skithäfstift. När det blinkar, det är nog något av det häftigaste jag sett.
Kan också passa på att berätta att den nya blogg designen e på G ( kan inte bli klar förrens jag tagit massor med fina bilder i London, men ja.. den börjar ändå ta form, and it's looking good!

Nej nu kallar sängen, blir ett par sidor ut morden i midsomer. Lååång sovmorgon i morgon, på kvällen bär det av till Yngsjö! vänta lite... då måste jga tanka.. skippa sovmorgonen!!!
*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: