Bildbomb!

Åh 18,5 grader hade vi nog som varmast idag, Jag hatar det! Det är för varmt för att ha kläder på sig men för kallt för att inte ha det! Hallå pick a side and stay there!!
Tänkte börja med lite bilder från begravningen till Elizabeth Taylor.
Oasisen dålde jag med Galaxi blad guldig tråd och nålar. och lite bark.
Girlanger med pärlor, band och bast fick den lite glammigare loocken.

Idag Har jag och mamma varit på Hörnsjöns plantskola. LOVE IT!
Handlades en massa fint! Bl.a har vi ( mamma och Virran) gjort en ny rabatt på framsidan.
De rev väck lite stenar och hälde i jord. Avancerat!
Trollhassel, att hänga saker i, tex jobbiga småbröder :)
något annat jag har glömt vad hette och penseer. gulliga..
Det blev påskfint i de andra krukorna också :)
Var det mer bilder som skulle visas??
JO just det brudbuketten!!
Ja där får ni en bild.
Blogg.se får verkligen fixa ett program så man kan ladda upp fler bilder samtidigt!
Gud det tar ju en evighet!!
NU ska vi äta grillat :)
*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: