Valvaka 2010

Jag brukar väl inte vara den som följer trender men tjo flöjt jag ska glo på valvakan!
Hoppas rätt parti vinner, men det gör väl alla;)

Var och röstade för första gången, och kände att jag kunde lyfta huvudet lite högre när jag lämnade fram mina kuvert.

Ja i fredags så var vi ju på Granada, Emma, Malin Sanni och jag.
Fy satan vad kul det var! Super trevligt. och vi ska deffinitivt, eller jag ska iaf dit fler gånger. Nästa gång är det Lasse Stefanz och de må bli fullt med folk men damn vi ska dit! och då har jag ju fått min fin fina klänning från L&B så den ska jag dansa runt i :)
6062Jag kan själv tycka den ser gräslig ut såhär, men jag får vara snäll mot mig själv och säga att den satt verkligen fint:) Fick iof ta en större strl. men den skulle inte skilja så mycket enligt måtttabellen ;)
Klänning Kardemumma, dom har alltid väldigt söta namn på kläderna.
Vill ni kan ni ju kika in på deras hemsida www.lingonochblabar.se

Nu fick jag ett fint litet samtal från Malin, vi ska valvaka tsm :) SÅ nu ska jag bege mig till Kyrkvägen

TjingTjing:)
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: