Trix och fix

Ja sedan vi kom hem från restaurang besöket har jag försökt hålla tungan i munnen och fixat lite med den nya datorn =) Jag la över lite bilder och så, Har hunnit ladda ner Spotify, antivirus och så planerar jag att så fort som möjligt ladda ner VLC också. Så man kan glossa på film när man reser etc.

Har gjort lite mappar och så. Men jag kan fortfarande inte hitta knappen där man byter bakgrundsbild! Helskumt!
Besides that I love it!

Ja där kom det in lite engelska också ja. Lämnade in the short story idag och ja.. läskig var den väl inte precis men det var nog rätt bra engelska i den. Glosorna gick strålande och jag missade bara en.
 Och så här fint var det i går morse... Det är jobbigt utav bara hel-ete att gå upp, men att stå där på vägen, känna lastbilarnas sug när dom kör förbi, vinka på de man känner. kolla på den fina soluppgången, eller ja den har ju inte gått upp ännu men men. Men jag tycker om det, morgonen börjar bra på det sättet (Y)
Oj då, jag svor att jag inte skulle stanna uppe längre än till 10 nu är hon 59 :S

Ops.... :S
Kan man inte stanna tiden?

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: