Stolthet och fördom

Ja då har man sett den också. och givetvis har jag sett halva en gång till!
Men helt otroligt nog så somnade jag! Jag har sovit varje dag efter skolan denna veckan! Therese tar verkligen musten ur mig!
Ska bli super skönt med ledig dag i morgon.

Planerna är att handla med Therese och kanske åka till stan med Malin och fixa klart Hemligt uppdrag och efter det dra mot Broby och låta tatueraren kolla till tatueringen, men jag kan ju glädja alla er som bryr er att ruvorna är väck och den är helt slät och fin (Y)

Nu ska det bli kvälls kaffe med Therese och sedan kallar väl sängen.
Var och hämtade min bok på bokia idag... Bättre sent än aldrig va?
 Så den ska jag väl börja läsa så småningom...
sist jag var inne på Bokia och kollade efter åvanstående bok kom jag ju som sagt ut med boken vi läste i Sv A i 1
Så här såg omslaget ut på min bok nu:
 och såhär såg den ut när jag läste den i skolan:
 Jag tror jag tycker bäst om den sista varianten, den första verkar så mesig och det är en väldigt stark bok. Så ja sista tycker jag bäst om!


Nu blir det fika och kanske film(?)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: