No Hapy ending

This is the way you left me,
I'm not pretending.
No hope, no love, no glory,
No Happy Ending.

Wake up in the morning, stumble on my life
Can't get no love without sacrifice
If anything should happen, I guess I wish you well
A little bit of heaven, but a little bit of hell

This is the hardest story that I've ever told
No hope, or love, or glory
Happy endings gone forever more
I feel as if I'm wasted
And I'm wastin' every day

This is the way you left me,
I'm not pretending.
No hope, no love, no glory,
No Happy Ending.
This is the way that we love,
Like it's forever.
Then live the rest of our life,
But not together.

2 o'clock in the morning, something's on my mind
Can't get no rest; keep walkin' around
If I pretend that nothin' ever went wrong, I can get to my sleep
I can think that we just carried on

This is the hardest story that I've ever told
No hope, or love, or glory
Happy endings gone forever more
I feel as if I'm wasted
And I'm wastin' every day

This is the way you left me,
I'm not pretending.
No hope, no love, no glory,
No Happy Ending.
This is the way that we love,
Like it's forever.
Then live the rest of our life,
But not together.

A Little bit of love, little bit of love
Little bit of love, little bit of love[repeat]

This is the way you left me,
I'm not pretending.
No hope, no love, no glory,
No Happy Ending.
This is the way that we love,
Like it's forever.
To live the rest of our life,
But not together.


Nej Nej NEJ!

Det här skulle inte inte hända, hur fan blev det såhär?

Igår blåste jag totalt av alla planer jag hade, Men jag kunde inte sitta hemma, inte en kväll till pga. dig
Jag drog till Fene, pratade lite innan jag körde hem och la mig.

Jag stod och förbannade mig själv, jag hade sminkat mig i en halv evighet ( kändes det som) också skulle allt rinna bort, FAN HELLER! Så jag stod och andades, in ut in ut om och om igen ( finns det inte en låt som går så?)

Idag var jag en trevlig medborgare och körde Jimmy till Fårabäck. och bestämde mig sedan för att köra om kristianstad hem och äta på MC tog mc drive  och körde sedan till Österslövs parkeringsficka för att äta där.
Väl där åt jag några pommes konstaterade mängden av kvarlevande insekter ringde ett samtal och slängde mig sedan i bilen vansinig, och fy fan vad jag bölade ÄNTLIGEN
Jag hulkade och skrek smärta allt fy fan, äcklad(?) hur fan blev det så här. Sen lyssnade jag på mig själv och kom fram till att det lät ju fruktansvärt illa. Det hjälpte dock inte utan jag grät grät och grät. Hela vägen till mormor. Där åt jag min mat och pratade om allt annat. skönt.

Nu är jag hemma och ska snart göra mig iordning för ikväll ska det partayas!

FY FAN

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: