Mitt internet slutade att fungera.

Phu.. det känns bra att h en ärlig anledning till att jg inte bloggat. Mitt internet dog ju som sagt under sommaren. Och idag TADADADAAAM har jag fått tillbaka det. Bättre sent än aldrig -.-

Det visade sig att mitt mobila-bredband hade dött. Hur kan det bara dö så där? Så nu har jag en jätte liten, jag menar verkligen jätte liten sak i mitt usb uttag. Gulligt värre. Nackdelen är ju dock att jag bara kan ha datorn där jag har tillgång till trådlöst internet. Vilket är lite synd.
Mitt tagentbord är också lite smått segt, hade gärna haft en ny dator nu. Men pengar växer inte på träd, och om det gör det så hittar jag inte dom i alla fall.

Vad har hänt sedan sist? Bland annat har jag fyllt 18. Jag klarade körkortet på första försöket
 
Såg nyss en jätte fin mening på en annan blogg, när jag sökte på körkort.
"Ibland är en dröm det finaste man kan ha."

Finte de, Mer hmm....
Mitt hjärta har krossats, eller nej inte riktigt men det är lite brutalt att skriva så. Jag tror att jag har en magnet som drar mig till fel, eller så är killar helt enkelt as. Det kan ju vara vilket som.

Vi var på Elmia som ni kanske såg, kvällen innan så var jag Malin, Sanni och Julia ute och svängde på de lurviga som du skulle sagt. Jag körde, men vi var först på Biljard sedan styrde vi stegen mot Banken, eller Bånken som det nu heter, skitlöjligt -.-  Så vi var inte hemma förrens kl 3. halv 6 väckte mamma mig, nu ska vi åka.
Jag var inte på mitt bästa humör kan jag ju säga.
Men vi hade en trevlig dag på Elmia och sedan på kvällen blev det kräftskiva hos Malin & co Och i söndags var det kalas i Yngsjö trevligt trevligt.
Nu ska jag ta igen lite tid med min återuppstådda dator sedan ska det galas=)

*TjingTjing*

 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: