Jag önskar...

...att jag vore en sådan bra skrivare att jag kunde förmedla smärtan... Det kan jag inte, jag e duktig på att gömma den, om inte minst för mig själv, och sedan skojjar jag bort den med ironi   -.- Jag i ett nötskal.

Jag är fortfarande i chocktillstånd. Fast det kanske man inte ska kalla det, kräkzoonen? Ja det låter bättre, för det känns så. Det är så fel och det ja, jag får inte grepp, hur när var? VA?!

usch, jag vet varken ut eller in. Jag ska göra det där jäkla arrangemanget nu sedan ska jag ut och gå, och i eftermiddag drr Zumban igång igen =) Wiiiee

Döskönt.

veckan som kommer ser bra ut, ledig på måndag, ingen kör på torsdag, dock ska jag börja med mina konfirmander på söndag, the very same dag som Frida fyller 18!

Nu måste jag dra tummarna ur röven (tyvärr) ha de!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: