Helgen

Ja det blev ingen boxning, när jag kom ner med kläderna jag tänkte hoppa i ( okej kanske inte hoppa då..) så tittar mamma på mig och frågar " Vart ska du?"  ÖH...? Vaddå slap in the face?!

Pucko mor! tjata inte en hel vecka om att det är så kul och detta ska du följa med på osv. Så när jag ska gå säger du att det inte går jag har ju ingen att boxas mot.... Hmmm

Jag sprang en runda runt Najsum Indina och kände mig duktig som få, käkade ett äpple när jag kom hem och sedan efter duschen så har jag suttit fint och skrivit min utvärdering till Körskolan.

Så den ska jag försöka lämna i morgon, hopps vi får ta hem det vi gör på floristiken i morgon :) Så jag jag överraska dom små liven på TS!

Helgen har omfattat så mycket. Ett tag trodde jag att jag skulle gå i sönder, det gjorde så ont. Nu är det bra, eller inte helt det tror jag ju inte förstås. Men bättre än jag trodde det skulle vara efter så kort tid deffinitivt. Har till och med börjat se det från olika hål. Vaddå vuxenpoäng!

Det har städats i Drängkammaren också, mest Mamma så klart som alltid ( vad skulle vi göra utan dig mor?) Jag rensade bland mina saker och som alltid så gick mesta dels av tiden åt att titta igenom allt. läsa igenom berättelser man skrev på lågstadiet. Helt otroligt, vilken fantasi man hade!
När  man hittar foto tekningar mm som man gjort så kan jag se dom hängandes på väggar i mitt eget boende!
Åh kan jag inte få jobb så jag kan få flytta nu!

Och så fixade jag ju då med datorn, nu kan jag äntligen skriva ut igen Tack Bo och förhoppningsvis kommer jag införskaffa mig en lite dator, en liten gullig typ att ha i handväskan.
Tro för allt i världen inte att jag kommer blogga mer för det lär jag ju inte göra om jag säger det, istället kör vi på facebook! ;)

Och när jag städade hittade jag fodralet ( givetvis inte skivan) till MGP. Junior 2002.
Jag kollade igenom och såg min favorit, jag kunde nästa texten utantill fortfarande efter 8 år!

Snälla stanna ett tag
Vi behöver inte sova en endaste blund


Så var det dags igen
Som så många gånger förr
Ja ännu en gång
Så står du utanför min dörr

Så det är en sak jag måste våga
Att fråga
Kan du inte stanna kvar hos mej?
När jag ber dej

Snälla stanna ett tag
I alla fall tills natt blir dag
Bara en liten stund
Vi behöver inte sova alls
Snälla stanna ett tag
I alla fall tills natt blir dag
Bara en liten stund
Vi behöver inte sova en endaste blund

Så har det hänt igen
Du sitter framför mej så tyst
Och flera timmar har gått
Utan att jag blivit kysst

Så det är en sak jag måste våga
Att fråga
Kan du inte kyssa mej?
Åh jag ber dej

Snälla stanna ett tag
I alla fall tills natt blir dag
Bara en liten stund
Vi behöver inte sova alls
Snälla stanna ett tag
I alla fall tills natt blir dag
Bara en liten stund
Vi behöver inte sova en endaste blund

Du behöver inte vara så blyg (Aaah aaaah)
Jag vet att du har tittat på mej i smyg (Du har tittat på mej i smyg)

Så kom lite närmre (Så kom lite närmre)
Så jag kan känna din värme (Så jag kan känna din värme)

Kan du inte alltid vara min?
Nu och för evigt

Så ska jag alltid vara din

Snälla stanna ett tag
I alla fall tills natt blir dag
Bara en liten stund
Vi behöver inte sova alls
Snälla stanna ett tag
I alla fall tills natt blir dag
Bara en liten stund
Vi behöver inte sova en endaste blund

Givetvis kan man inte ladda ner den *host* menar låna hem den. Lyckas någon så får ni Gäääääärna ta kontakt.

Nu ska jag lä lite engelska innan det är dags för sängen :)

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: