Fotboll och tatuerings tankar

Ja här sitter man nu i soffan, har varit och gått min lilla forsis. Och märkte att när jag går där och lyssnar på min "ryck upp dig" lista så ler jag stort för första gången på länge känns det som. Skönt!

Ja Sverige leder ju med 3-0 och har en utvisad. Så jag tog mig friheten att spåna vidare på dagens samtalsämne Tatueringar.
Jag hade som sagt tid i Spanien, men avbokade då, eftersom jag inte var 100. Det var absolut den tatueringen jag ville göra, men nej jag var väl inte redo.
 
Under dagens samtal så blev jag mer och mer sugen, har varit det egentligen sedan jag tog de tre nya hålen i öronen.

Ja min tanke är då att göra en lite stjärna inte ifylld utan bara linjer,och är det sedan så att man nu får den här måååååste göra fler tatueringar Så kan jag ju bara utveckla den.

Tanken är att den ska sitta bakom mitt högra öra.

så en sådanhär stjärna fast mindre



Och vill man kan man sedan bygga ut den som Rihanna, men mindre stjärnor i mängd
 Jag ska ju dock INTE ha något på ryggen!

NU måste jag hämta Virran

Jag ska iaf följa med Malin och Sanni till tatueraren. Sedan i morgon ska jag om allt går enligt planerna följa med MM och MF och prova bil c30   :D

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: John

Tatueringar.... nä det går fetbort.

Förstår inte poängen med dem.....

Postat av: Daniel

...själv förstår jag inte meningen med ett tomt ark. ;)

2013-12-19 20:28:35
URL: http://www.dablogg.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: