Film beroende

Jag glömde ju skriva anledningen till att jag rynkade på näsan i mitt förra inlägg. Vi lyssnade på Robyn. Jag är inget jätte fän av henne... Men Frida är och jag hoppas hennes pappa hittar biljetter till henne!
 
Efter skolan så passade jag och Bambie på att besöka valstugorna, och prata lite. sen fick jag rusa till Tåget.
På bussen hem satt jag och Hanna och åt morötter, mycket gott :)

Väl hemma besökte jag Linnéa för att hämta min trippeltång, som vi kom fram till har varit där ungefär sedan jag köpte den :) Men i morgon ska Bambie trippla mitt hår för att sedan göra någon vacker frisyr så jag kan bli grann till kvällens bravader.
 Jag har sett The Duchess och Marie Antoinette fler gånger denna vecka än jag vågar erkänna! Men Damn dom e bra!

Tittar just nu på Debatten på TV 4. Men jag vet inte om det är något för mig. Jag blir ju bara arg! Jäkla motståndare till det JAG tycker!
När Björklund sa att ni säger att ni är arbetspartiet men ni vill inte ha en lärningsutb. Hur går det ihop?
Jag applåderade! Det han säger är ju sant ( Jag röstar INTE på Folkpartiet) Ungdommar i 17 års ålder är skoltrötta! Det verkar ju S inte fatta -.- SUCK på politiker!

Så nu blir det kaffe och debatt på tv, jag hoppas det är bullar som mamma hämtar i frysen nu!

Jag ser fram emot morgondagen!

P.s Nej det var en brio burk som låg i källaren MUMS!

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Frida

jag dör om inte vi hittar biljetter. Så jag hoppas på att min älskade bästis (du) hoppas på att jag hittar biljetter.. för annars lär du inte ha någon kompis som heter frida längre.. :( hehe

2010-09-17 21:21:51
URL: http://flikkanfrida.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: