Bra dag!

Hade en riktigt bra sväng till skolan. vad är det man säger That just made my day!

Ja sen han jag med att göra två parallella dekorationer och sedan drog jag och frida mot Donken för att äta lite innan det var dags för det antagligen sista mötet med Ungt ledarskap.

Oboy så kul vi hade! Jag hoppas verkligen på fler möte. Sen så var det hemfärd där ett roligt möte med Sh hemuppgiften väntade, trots att jag försökte skjuta upp det med middag mm så gick det inget vidare..
får fortsätta i morgon om jag har tid, i morgon är det ju först skola sedan jobbintervju i Lund innan det om jag har tid ofc dax för Zumba och den är ju rätt sent.

ä nu blir det finalen av House och sedan sängen.

Vad fan ska jag ha på mig på intervjun?!?!?!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: