Bara en liten stund

Åh jag kan inte släppa låten alls! Jag skrev om den för ett par inlägg sedan.
JAG BEHÖVER DEN LÅTEN!!!!!

Veckan har gått otroligt fort, detta trotts det faktum att Bambie varit 1000mil bort.  Kroatien...

På väg till skolan idag diskuterade jag och Malin framtida tatueringar. (Mormor titta bort nu :P)

Vi var båda överens om att man inte bara ska tatuera sig hipp som happ utan fundera ut något man kan leva med resten av sitt liv, och att den ska betyda något. Man behöver ju inte säga det rakt ut, men att man själv vet vet vad den står för.

Jag ska prata med Denis som gjorde min ( inte nu utan längre fram.... Money Money Money!!!) Om det här med att tatuera i svanken, Vissa ställen på ryggen är ju känsligare än andra. Epidural- bedövning ( stavning?) kan man få nekat om man har tatueringen på fel ställe. och det tycker jag är lite korkat.
Men annars är jag rätt inne på att tatuera texten Tutto a te mi guida i svanken då.

Texten betyder Allt leder mig till dig  Och detta var ingraverat på de ända smycket Marie Antionette bar under sin fängelsetid innan hon blev avrättad. Marie var en väldigt stark person, och filme har verkligen satt sina spår i mig, jag kan se den om och om igen!
Och så ren fakta jag är född i fel århundrade!
Nu ska vi förska få conection med Pidde sedan ska vi äta Kina mat och ikväll bär det av på trevligheter
Ha en mycket trevlig Fredagkväll!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, jag skickar till dig när vinnaren är utsedd :D

2010-09-10 20:40:53
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-09-10 22:44:03
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: John

Går jättebra att bedöva i ryggen om man lämnar färgfritt fält just på rätt ställe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: