7/9-2010

Wow, det är september! Så underbart, nu ska jag bara införskaffa mig de röda conversen en härlig höstjacka och sedan ska jag kasta med mitt röda hår =)





Mmm. ögongodis!
Men det får antagligen vänta för det verkar som om jag e på väg att avsluta dealen KÖPA DATOR!
I kind of like it! Väger ingeting, inbyggd kamera, driftstid på 9,5 h.
Och den blir inte varm! Ohhh I like it. Blir antagligen blå, eftersom lila inte verkar finnas...
gallery_left

Dagen har varit riktigt bra!
Känns skönt, känns som om  det var ett tag sedan jag tyckte det var riktigt kul på floristiken!

Vi gjorde lite små saker, sen kollade vi på film från 1997 då Heidi vann yrkes VM. Jag fick riktiga rysningar när dom sa att Sverige vann, fast jag redan viste om det!

Efter det skulle vi göra två helst tre småarbete. Det blev en paketdekoration, en flaskdekoration och tillslut en näbbkorg. Mycket söta. Blev nöjd med alltihopa.

Men som ni kanske förstår så kan man inte köra till köskolan och ge en näbbkorg... -.-

Så det får bli en annan dag.

Nu ska jag nog bege mig ut och gå forsarundan, sedan ska det pluggas lite för Eng i morgon och har jag tur ska jag sedan se Vampyrer suger med bror min =) Kvällen verkar lovande!

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: