Fiiiiiiiilm kväll

Äntligen Fredag. Times goes fast

vi blev fruktansvärt vackra på vårt foto. Bild kommer kanske om jag lyckas få tag på någon ;)

Efter skolan brummade jag och handlad åt signe och sedan han jag jäklar i knappt hem å vända förrens Malin ringde och frågade om jag ville följa med till Lindex.
Vistelsen slutade med att jag pratade i telefon större delen, men wtf jag handlade ju inte, för är det något jag kan så är det att handla för pengar jag inte har!

Sen var klockan mycket så det var bara att köra hem och hämta biobiljetten och sedan brumma mot the city off Bromölla Thai mat åts och vi blev goa å runna.. Vi skrattade pratade lite i telefon och ja...bara va, sedan bokade vi bowling 21,00-22,00 disco bowling i Bromölla i morgon, ska bli mycket trevligt.
Sedan blev det godishandlande, eller ja vi köpte cola och körde sedan och parkerade utanför  bion och satt där och väntade på att klockan skulle gå, vi skrattade och skrattade.
Vi gick in betalade delade på en popcorn och skrattade mer..... Mycket skrattande blir det när Hanna och Malin är i farten.

Så började bion, och där satt man.
Under slutet så slog det mig, varför jag inte riktigt kan ägna tid åt det med hela mitt hjärta, jag trodde det berodde på tidigare men icka sa nicke, för det fick jag bevisat. Ändå känns det inte fel att skriva att jag hade kunnat ge så mycket för att det där leendet skulle vara mot mig. men jag fick inte den där woooow känslan längre utan mer, oj fan det var det.

Jag är en liten ynkrygg, så jävla rädda att bli sårad igen ( fan vad sentimentalt, det passar inte mig) men det är ju det jag är

Nu måste jag sova, konfirmanderna i morgon, orkar inte det just nu -.- Får se fram emot kvällen istället :'D
 måste sooova...

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: