Du å ja Albin

Ja detta inlägget hade jag först och främst tänk att tillägna en av mina bröder ( ja jag sitter och har dötråkigt och passar på att bli lite sentimental nu så härpå kvällskvisten ) Albin.
 Av alla oss 4 så är nog du och jag mest lika varandra, och det är nog därför som du och jag råkar i luven på varandra oftast.
Du är lika envis som jag. Så som jag slutar du inte att argumentera även om du förlorat, och det inte kan bli tydligare att det du säger är fel. Vilket leder till många skratt från mig, och även om jag ler när jag skriver detta är det ju lite skrämmande, jag e ju likadan!!
 Du är en så sann djurvän så det finns inte. Elak ligger nog inte i din natur ( möjligt jobbig jävel) Men att se dig vara elak bara för att vara elak är en ovanlig syn.
 Du har en go humor och vill så gärna berätta allt du vet. Du berättar om allt du vet, allt du varit med om.
 Erik har en sådan tur som har dig som storebror.
 
Albin Albin Albin

Betydelse / ursprung: Den vite, ljuse
Kommer ursprungligen av det latinska ordet albus som betyder vit. Först kännt som en from munk, som 540 blev biskop i Frankrike.

Min kära söta duktiga lillebror




Du å ja Albin

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: