Buffé

Jag fick min post nyss, ett inbjudningskort och tidningen Buffé från ica
Vuxen poängen formligen spottas på mig.   Kaaaaaatjhing.

Ja det var ju ett tag sedan ni fick se lite fina bilder här, men jag skyller på att Mor, som fick låna min kamera när hon var i England har laddat ur den och slarvat bort sladden.
Hittade dock lite gulliga bilde på mig och Sanni från hans 20 år's fest.
För övrigt de enda bilderna som jag tog den kvällen.

 Ja här är vi väl båda med. Fast det kan inte vara från hans 20 års fest, jag körde ju då... detta var tidigare.
 Sove Sanni?
 Smickrande...

Ja ungefär lika smickrande som det faktum att jag just fått tid till utprovning av betskena hos tandläkaren, samma dag som vi har mössutprovning... För vi ska ta studenten

Onsdagar är totalt meningslösa i min tanke. börjar 8,10 med engleska ( såg idag färdigt filmen dead poet society) lektionen slutar 09,30 och sedan börjar nästa lektion 11,10 och håller på till 12,00 då vi slutar för dagen. Lönt.
Idag fördrev jag mellanrummet med att följa med Malin och sälja deras fin fina armband eller Uf produkter.

Och på estetiskverksamhet, som var dagens sista ämne så målade vi på våra teckningar..... Jo det är trean på gymnasiet jag går;)

Nä nu kanske man skulle ta å börjastudera inför sv provet i morgon... Yippie.
ikväll blir det en tur till Gänget på andra sidan berget. (Y)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: