Åhhhh Dagens may God bless you!

Dagens May God bless you går utan tvekan till Philip som har lovat att göra in nya blogg design! =)
Och planerna är i full gång mina vänner och den ska bli så fin så fin!!
Jag ska leta tusan efter bilder som beskriver mig och det jag skriver om mm. Har ni förslag får ni gärna komma med dom. Vad tycker ni avspeglar mig eller denna blogg?

Kommentera och skriv till mig :)
 Dagens Fuck you får gå till oväntade händelser. Som kan vara posetiva men just idag var dom inte det.



Och så har jag ju inte skrivit om helgen heller ännu!! Helt otrolig, men den har varit fullspäckad! Fredagen spenderades med bästaste Malin och biografen i Bromölla, mycket trevlig. Sen i Lördags blev det Bowling Med Johan, Malin och Sanni. Kvällen började hos Malin och avslutades även där. Och den var minsan lyckas :)
I söndags så träffades vi alla fyra hos Malin igen och killarna fixade med bilarna och vi ( Ja jag också!!!) Bakade bullar. På eftermiddagen våldgästade jag MM och MF och passade på att äta lite mat där, innan jag brummade hem för att göra mig iordning till Kööööören.
Kl 17,00 samlades vi i Vånga Kyrka och vid 18,00 började tacksägelsegudstjänsten, Jag somnade under Predikan.... Ungefär så intresserad var jag ;) Vinet man dricker till nattvarden är också otroligt gott har jag märkt, så det får införskaffas!!

Påkvällen blev det sockerbulls ätande hos familjen Olausson och det smakade jäkligt bra.

Dagen har tillbringats i skolan, och det har då jäklar i inte varit min dag, helt slut. Vi gjorde ändå något av det roligaste! Vi har sorgbinderi, parallellt och kistdekoration! Och jag är helt off! INTE OK!

NU ska jag sociala mig med Emma

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: