Varje litet ögonkast du ger mig gör mig nästa galen så jag ber dig!

Åhh mycket ny musik har komit in i mitt huvud, jag tänkte tipsa er lite...

Så inlägget kommer bli mer än 3 rader ;)
Ska försöka få in lite videos också så ni kan lyssna på min fantastiska musiksmak ;)

Svenska verisionen av Every little thing med Carlene Carter, en låt som ni bör veta att jag missbrukat, det går inte att sitta still! Man vill bara slänga sig upp på golvet och dansa!!

En gospel låt som Therese och deras kör sjungit. I Söndags brände jag och maken lite nya skivor då han underligt nog inte gillar mitt musikval i bilen, han gör en blandning av ren hårdrock skrik osv. och denna låten, jag blev så glad!! Så jag vill gärna lyssna på bara den.... så citat på väg hem från affären " Ja det är ju tur att du inte spelar sönder någon låt...." Åh ironi....

Sen har lite Kim Larsen nått mitt hjärta.. bla.

Ja denna har också fått ettlitet grepp. Mums på den synd bara att Rihanna är så grymt ful... :/


Ja idag asade man sig upp gick ner klädde sig och borstade sin bettskena, japp den e ny första natten fick jag en sådan jävla huvudverk, men i morse var det bättre =) Sen tog man sig till skolan och får reda på att engelska är inte nödvändig att gå på... så nästa lektion börjar 11,10 Yippie.. Men vår brillianta lärare stannade och vi fick ett par goa skratt. citat från engelskan..
Hanna och Frida: Linnéa skulle sätta sig på stolen innan men satte sig på väskan och sedan pladask ner på golvet så stolen for iväg, jäkla vad vi skrattade.
Lärare: Såg dom andra det?? :D Synd att jag missade det jag älskar sådant!!

Lite senare snackar vi om vad vi vill göra efter skolan
Linnéa : Jag vill bli förskolelärare!

Lärare: Då kommer du lukta kokta grönsaker och bajs!

Asgarv från oss övriga innan hon fortsätter : ja men det luktar ju så på dagis!

Åh hon e så bra!
Ja sen så var det hål till estetiska började där klurade vi med ståltråd innan mitt humör la av och jag kastade skiten i ett hörn och sa att jag tänkte göra en bukett istället !!!

Sen körde jag Linnéa och Frida till donken för att äta kl 14,00 så var det föreläsning om droger,
på väg ut äger följande konversation rum:

Jag: åh det var så inspirerande att jag nog ska köra hem och röka en joint!
Frida: VA ska du hem och baka!!!:O

Jag: öh nej?? Rulla en joint sa jag ju!

Frida: ja öh.. ja jag tyckte du sa baka så tänkte jag typ baka en Hasch kaka typ.
Jag: eh.. nej

Ja på vägen hem svängde jag inom MM för att hälsa på henne lite. Det visade sig att hon var på väg till O och D för lite kalkon middag. Jag blev inbjuden och tackade inte nej!
Kalkon potatis gelé och sås MUMS och sedan äppelkaka till efterätt

Jag och Rasmus spelade Monopol det blev nog lika tror jag. NU e jag hemma och försöker kolla på bonde söker fru..

Det går inte så bra nu e det slut.

Äh nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra har ju sovmorgon tills tolv i morgon gött som tusan!

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: