Hej mitt vinterland

Åhh när jag kom hem så möttes jag av fint ljus och julmusik och så mamma i en fåtölj snickrandes på eh.. något..
Och ute föll snön så grant :)

Veckan har gott fort och jag har spenderat den i Immeln men inte mig emot :)

Rolig dag idag, halva klassen försov sig de två första lektionerna och kom sedan i tid till sista lektionen där vi hade prov om EU... ÅH så roligt det e!

Så fort jag var färdig sa jag go jul till läraren och sprang sedan inom loristerna och sa goJul till Maria och sedan brummade jag hem, Handlade till Signe och nu sitter jag i en fotölj, mannen kom precis inom dörren. Så nu ska vi hålla fredag.

trevlig helg på er alla :)

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: