Smäckigt Frida

Nytt ord. Men Oboj åter igen är jag förvånad över att du klarade att hålla tyst! =)
Men som ni då förstår så fick frida in mig i ett solarfuckingium... wow

proven är avklarade och jag firade inkomsten av min lön med att spendera dagen med frida i stan och handla upp den!

Det blev en ny fin fin kamre, köptes på elgiganten av en söt kille som enligt frida stötte på mig.

 Jag har den dock i blått =)
 en av de första bilderna vi tog i väntan på Zumban

 ego pix. fast det var Frida som tog den..
Nu följer bilder på mina andra inköp och ni får gladeligen bli avundsjuka ;)

liksom 3  par skor och få de tredje paret gratis, man dissar inte sådana erbjudande! Så de så.

NU ska jag kasta mig i sängen, i morgon är det finaly SATC premiär WIIE

Lutar även mot thaivagnen dagen ser bra ut!

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: John

Första bilden med nya kameran... ja missade den huvudena :) Älskar när du gör av med pengar, för då blir det jobb jobb jobb :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: