skjut mig

Jag ändrade kategorin Tumme upp / Tumme ner till fuck you! / may God bless you!

Det passade mer.

har inte orkat fixa bild och det kommer inte denna jävla vecka kan jag ju säga..

NU ska jag fortsätta plugga och försöka se första semi finalen av eurovision kl 21,00
HAr sutit sedan jag kom hem kl 6 med företagsekonomin. JAg vill bara gråta, fan jävla skit

Till råga på allt är det sista genomgånge på MaB i morgon innan nationella nästa måndag... ÖRK!

Plus att vi har prov i regering och riksdag i morgon också....

possitivt dock! Sex and the city 2 premiär på torsdag! :D:D:D

och Daoruang skickade nyss en länk som fick mig på betydligt bättre humör!

 

 Denna är en av de nya danserna vi har på Zumban, dock helt andra steg, men låten är den samma =)


Fick lön idag och jag vet inte hur jag tänkt men, jag har betydligt mer pengaröver än jag räknat med så NU ska jag köpa en fin kamera till Spain! =)





*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: