mm... duktigt skryt bara..

Jag tänkte skriva tre rader här om hur synd det är om mig...... MEN kom på bättre tankar.


NOT                       Fan

Och jag kan ju tala om att dagens händelser inte gjorde det ett dugg jävla bättre.

Fan

Men snart kan jag ge upp för ikväll lägga mig i sängen ligga där och tänka WAAAAAAAAAAAAAAAY för mycket och sedan är det söndag och e helt ny vecka.

 

Fan

Vad gör jag för jävla fel?
och det finns folk man inte vill såra men som gör skiten bra mycket svårare, tänk på vad jag sagt... ok

Kära läsare, detta inlägg var inte menat för er.


 

Har precis kollat på The hangover med bror min. asgarv...

nuuu ska jag typ göra ingenting i några minuter till sedan blir det sängen...

Hoppet är det sista som överger en


*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: