jag glömde den IGEN!

Nat. Men jag har helt enkelt inte haft tid.
Var på Mjällby Match igår med Poooontus. SKANDAL SKANDAL EN DOMMAR SKANDAL!
blä. Ja idag har det varit jobb. Mycket treligt.

Jag har också märkt det, att när jag inte försöker så tycks det ske hela tiden. Det svåra är bara nu när jag vet det, så kommer jag försöka att inte försöka...... Så man får väl ja... äh det löser sig nog.
Bra dag idag =)
Var en snäll syster och gick ner till Najsum för att rulla hem Invalido aka. bror
När vi kommer på cykel vägen börjar det regna.... -.- ÅH SÅ LYCKLIG JAG E!

På forsavägen börjar det hagla. OH HAPPY DAY!

Hemma gör jag en smörgås åt invalido och sedan bloggar jag, nu ska det bli sängen med min bok för heeeeeela slanten.
btw räknade ut idag att slösar ca 400 på frukost varje månad, så idag köpte jag ingridieser till att göra goooda mackor och ta med mig själv.
Bra steg Hanna!(Y)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: