Jag bör kunna sova gott....

Jaha jobbe dag idag då. Innan jag går in på det dåliga med dagen bör jag ta det roliga först! ;)

Garven är ju underbara!
Numero döö kolla hela jag gaanterar ett skratt! Eller är det så att jag och J var så uttråkade att vi skrattade åt vad som helst ;)



Ja så det var väl det possitiva då. fina skratta.
NU det mindre roliga, äh vem försöker jag lura, det SKIT tråkiga! ( förutom eldningen då HAHAHA)
Städning med STORT S
 STOOOOOR skillnad!

Hade jag fått bestämma hade vi jämnat skiten direkt längs med marken med stor grävarn ( internt skämt)

Nä just nu kalasar vi då för Erik. Så här är lite folk. Jag vill ut och gå.....

I morgon skola.

*TjingTjing*
Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: