Här sitter jag med anti-deprisiva medel

Nej jag är inte desperat, eller jo lite är jag nog, men det har inte med saken att göra egentligen.
Isabell/Bambie/ Rataxes fattar =)

Fredag och jag tog minsan en ledig dag, Nej inget skolk Sm i blomsterbinderi pågår för fullt så våra lärare är där och hejar fram de två från HV 3 som är där och tävlar. Vilket betyder att vi saknar lärare och blir därför lediga (Y)

Så när jag vaknade någon gång runt 10 så var MM här erik satt och spelade TV spel och jag var väl mest "jag har precis vaknat, prata inte med mig"

Men jag tog iaf beslutet att nä nu jävlar måste jag minsan börja använda min nya telefon. Så jag bytte sim-kort och satt i ca en halvtimme och försökte. men jag gav upp och hottade ut skiten genom fönstret... Nej inte riktigt men jag ville allt.
Denna underbara sak har varit min i 3 underbara år ( Haha låter ju som om jag snackade om en människa.)
Men den är helt enkelt underbar!
Denna ligger just nu på min säng och förhoppningsvis byter mobilfén ut den och ger mig pengarna tillbaka (A)

 ingen som är intresserad? =)

Dagen var också tänkt att spenderas i staden, så blev inte fallet... Jag valde att stanna hemma och återigen förvåna mig själv genom att koka spagetti helt själv =) Så jag bjöd mina bröder på Spagetti och köttbullar och lite mer morden i Midsomer.
Ja efter det så kom mor och peter hem. Tydligen har då alla utom jag planerat att åka till Farabol och fiska. Jaja vi drog dit. me drive.
När vi kom till Kyrkhult började det regna och när vi kom utanför Kyrkhult var det som nigaras fallen. Fy för in i   h-lvete! Inte roligt någonstans!
Så vi satt i bilen istället och fikade på bullar från Liljas innan vi körde till Maxi för att handla.
Blev en tur inom Lindex SURPRISE!
Jag har nu ytterligare en utstyrsel till Spain som förövrig händer om 20 dagar. Helt jävla otroligt!

Jag fattar inte att jag gått med på detta!  WIIIIE

I alla fall blev det en vit skjorta:

 Detta ett brunt pärlhalsband och sedan bikini under det. Yummie
Sen fanns där givetvis bara för å reta mig två georgeus klänningar den till höger dock i dn andra färgen som jag inte tycker är så lockande... :S
 MOMSA!
som sagt bara för att retas!

Detta inlägga tog Jävligt lång tid att skriva,började lite efter 9.

Först uppehöll djungel George mig med sitt amazing leende. Filme är ju underbart söt. lite tårar där ju..
 Kolla bara! *drömmer*
Nu sitter Tom cruise i grön flaneell skjorta och ler. Jag dör lite inombords..


John: När vi tankade idag såg jag "hattarna" bredvid tanken.. men det blev ju ett lass i alla fall. och GUD så fint du gjort av skräphögen ;)

Nej nu ska jag skriva lite. Jag och mitt poetiska (patetiska?) jag

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: