Hanna du måste sansa dig!

Dagen har varit helt godkänd. Fast det bör väl alla de dagar man överleva vara eller?
Men i så fall har dagen varit MVG bra.
Börja med Sv. Jag pratar inte mer om eländet!
Håltimme och efter det religion, då vi stirrade på en film i en halvtimme och sedan så slutade vi.

Och jag och frida drog kosen mot BikBok. provade klänningen, inte snygg på ( TACK gode gud) frida hittar två andra klänningar ( FUCK YOU!) Hanna köper ingen av dom ( Bra gjort Hanna!)

 

Ja sedan var det köskolan i två timmar. Då jag fick det UNDERBARA beskedet.

Hanna( läraren) : Har du bokat Halka och uppkörning ännu?

Jag: Hahaha Nej... jag har ju precis börjat!

Hanna: Ja men om jag räknar här så behöver du max 4 lektioner till..

Jag: Ha vaaaaaaa?!
Ja jag måste skryta lite. Jag har varit på körskolan 4 gånger. och har haft 6 körlektioner totalt. två dubbla.
Så 10 lektioner totalt. Jag e BRA!

Så nästa vecka när jag har nästa lektion så ska det bokas Halka och uppkörning.

Jag ska kanske tillägga att jag fyller år den 16 Augusti... Men det är ju bra att vara ute i tid right?

V
ar även inne på Flora i sbg. och fixade somar praktik där 2 veckor HALLELULJA!

I kväll har jag hämtat bror min vid fritidsgården och nu ser jag fram emot  låååång helg! =) ledig

I morgon jobb och sedan Zumba, ledig torsdag men på fredag åter jobb.... Måste jobbar så fort jag får chansen nu, behöver varje öre!!!

Nästa vecka är jag ledig tisdag torsdag och fredag! Looking good! =)

Nej nu ska jag fortsätta med det jag gör ;)

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: Mormor

Fantastiskt bra det där med sommarjobb i Sbg. Tala om vad halkan kostar så får du det av oss. Men oj va bra att du fixade jobb. Du ser att livet är det lilla goda som händer, inte det stora upp o nervända. Spänn upp paraplyet för idag vattnar änglarna alla blommorna. MM

2010-05-12 15:45:03
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: