fel time out.... HELT fel..

Men Sverige WFT! NU får ni sätta manken till och iaf fixa ett brons!

Ja dagen har spenderats i staden, där det inhandlades en bikini (99-), underdelen kommer inte användas... Frida du kanske vill ha den?
Jag hade lite för gott självförtroende när jag köpte den:P
Sen blev det Asolgel, och plåster på apoteket ( Frida, vad ska vi med Asolgel till???)
och sedan ett block ljus. Ja jag undrade också varför jag skulle köpa ett ljus till Spanien. Frida tyckte dock att det kunde vara mysigt att ha det på balkongen... Okej då

En ny parfym blev det också..

NU har vi grillat korv och jag hoppas på en tripp till Holje! Men nu röjer dom där ute så det lär jag ju få hoppas på. Ingen som vill dit =)

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: