det vore ju synd att säga saningen... eller?

Jag har noll lust att blogga...
Har fått tillbaka mitt old intresse sims. hähä.
Dock en liten notis: Man kan inte skrika åt ung jävlarna... ( min gubbe hade en son och fick sedan trillingar flickor)
Jag e allt trätt hemsk.
idag tog jag ut de sista mynten på mitt konto, så nu är det 5,87 kr kvar, Känns skönt att veta.
Så i morgon blir det dubbel körlektion Heja mig
Ska även inom och kolla på en fede snygg kläning på (spy varning) BikBok... För vilka pengar jag ska köpa den för blir ett senare problem. dvs. när jag provat den och insett att den sitter pefekt och bara MÅSTE ha den.
Hey thats life!

Kollade även tillbaka i min kalender, jag har blivit rätt bra på motion!
forsis i kväll med stavar och mor!

Nu teori inför i morgon ( lögn sims tills jag abolut måste sova, teroi läses de två timmarna jag har på mig innan körlektionen! ;)

*TjingTjing*
Kommentarer
Postat av: Rataxes

Tell me my friend, vilken klänning? :)

2010-05-11 15:59:27
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: