måndag

Muääääh Dagen blev bättre mot slutet men FY FAN vad segt det har varit! Det har inte hänt något dåligt eller så men jag kände inte för det alls i morse, när jag väl börjat. Men det är som med allt annat:
-Det är bara att bita ihop och se glad ut

NU har jag tagit ett skönt bad igen och kollar på När Diana gifte sig

BUKETTEN !!!

KLÄNNINGEN!

WOW
jag tycker hon påminner lite om Ellen Degeneres..?


Ikväll så blire glass, cola och Svenska HollyWood fruar med bästaste Thedese.

Imorgon är en ny dag!

btw Jag har glömt min mobil hemma hos mamma, fatta jag känner mig fattig!! Inte hel, det e ju sjukt att en liten ja vad den nu är gjord av kan betyda så mycket, den ligger ju ändå bara i väskan hela dagen ^o)

*TjingTjing*

Kommentarer
Postat av: HANNA

Jag säger bara som Evert Taube i Rosa på bal....Tänk vilket underbart liv det ni för......

Vi saknar dig här hemma....det är så tomt..inga kläder här och där, colafalskor, dator...osv.Kram <3

2010-03-16 09:51:33
URL: http://hesakrell.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: