Jag är säker på att ditt vibrerande duschmunstycke gråter floder...

(kollar på Scrubs på 6an) Dr. Fox <3 Hanna

Gick hem tidigare idag då jag åter igen vaknade upp med en SATANS huvudverk, why God why?
Så jag gick hem och satte mig ner och tittade på En prinsessas dagbok 2 såg ju första med Thedese igår. ( Nej det ska vara ett D där ;) Så jag satt med mitt onda huvud och kollade på den och bölade

OMG nu visar dom How i meet you mother good day!

Ja tillbaka till det jag skrev om innan, dvs. en prinsessas dagbok!
 liksom hur söt är inte Michael ? Drool
Lilly är ju störtball i båda filmerna.

Hunken i 2an Chris Pine e ju inte heller att klaga på!

Låtarna som är med är ju inte kiss kassa heller! så dom "lånar" jag hem nu...
Mormor har ÄNTLIGEN kommit med min mobil..
Nu måste jag nog kolla på How i meet your mother :D

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: