I'm hurting my feets off ALL of them!

Ja det blev en ny verision av I'm freesing my ases of all of them!
Men det är ju sjukt vad ont man har i fötterna och jag har knappt jobbat en vecka!

Men jag trivs så bra och det är verkligen super kul! Har hjälpt Heidi Mikkonen ( guru!!) på hennes två visningar två kvällar i rad, bara varit hemmom efter kl sex och slängt i mig lite mat sedan iväg igen innan sju för att assistera och ta emot kunder till 22,00. När man seedan kom hem köpte jag och Therese godis och hade filmkväll. båda kvällarna ;) NAJS!

Nu ska jag göra lite vitlöksbröd, värma rester sedan blire glass med choklad. Det är jag värd!
Ska nog måla mina naglar lite i någon mysig färg, ljusa naglar med en svart kant på 1/3 in är inte så fruktansvärt fräcsht tycker jag ;)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: