friiidag

fredag kväll.
Jag satt famför ett gäng snorvalpar på bussen, jag slår vad om att dom sniffat på lätt öl! Ni vet fucking close to water.
OMG riktigt jobbigt! Men jag somnade med iPoden i öronen, volymen något högre än vanligt.. Men Men.
Nu sitter jag hemma med en goding aka grogg för er som inte fattar.. Lite chips och choklad, behövd efter en veckas arbete! I morgon så ska vi dra till maxi och jag ska definitivt ut och gå. När gjorde jag de sist igentligen?

Nu ska jag lyssna på dansband på Spotify, och gräma mig över att jag inte är äldre så jag med kan ut och dansa!! wtf ska det vara 20+++ på dansställe för?!

Ha en trevligt fredag kväll, simma lugnt! ;)

 

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: