APU dag nr 1

Innan jag berättar om mitt nya liv som k stads bor så ska jag visa några bedårande bilder från TWILIGHT!!
Ashley och Jackson/ Alice och Jasper

 Aww...
Trodde ni att jag glömt bort Twilight totalt HÄHÄ sällan!
Nikki och Kellan/ Rosalie och Emmeth

Ja tillbaka till verkligheten då!
Igår så tog jag då en del utav mitt pick och pack och flyttade till staden med stort K ----- Kristianstad för er som inte vet.

Här ska jag nu bo hos min moster i 4 veckor, förutsatt att hon inte kastar ut mig dvs ;)
Anledningen är så enkel som att jag ska ha praktik eller APU som det så fint kallas in my world.
Jag är på den (enligt mig) finaste blomsterhandeln i kristianstad. Och där är just nu även Heidi och jobbar. för er icke florister kan man väl säga lite lätt att hon är bäst. Hon är en av de duktigaste i Sverige. Jag vet inte exakt vad hon har vunnit, VM i junior var det nog iaf. Hon ska iaf ner till Kina nu och assistera Johan som ska tävla för Sverige där.

SÅ hon är väldigt duktig.

Dagen har gått snabbt, jag är äckligt trött har ont i nacken, men omständigheterna kunde varit värre!

dock har jag precis kommit upp från ett lååångt bad, Fördelen med att bo hos Therese

1. Mitt rum är i biblioteket ( kunde det blivit bättre?!)

2. Egen toalett ( ja jag har den med badkar ;)

3. Jag kan sova lääääääänge

4. Jag har ärvt all min galenhet av Therese :)
 blixten förstörde mycket. ljusen var det ända lyset i rummet. MYS!

NU svenska hollywood fruar!

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: