without the Zsa Zsa Zsu

Ja i Sex and the city, snackar Carrie om Zsa Zsa Zsu. hon har en rätt bra föklaring på vad det är också.

"Fjärilarna i magen när man inte bara älskar någon utan måste ha honom, och även om det försvinner så ha man minnena av Zsa Zsa Zsu"

Dom säger rätt bra saker i den där boxen jag snart tittat ut. vad ska jag nu göra alla de regniga dagarna av sommaren? har jag tur kanske jag slipper regniga dagar (Y) fast nää. jag vill ha regn, det är för mycket sol.
Anyway.

Killen som spelar Marcus,  Stanfords pojkvän. även kallas Sean palmer. I avsnittet I love a charade. Som faktiskt är ett av mina favorit avsnitt så är han som grymt snygg. och jag säger som carrie.  "jag höll på att svimma när han lotsades riva ost på Marcus mage..!!"
Hittade ingen bild som gör honom rättvis på datorn, bara en där man ser hans huvud sticka upp mellan Mirandas och Samanthas


En annan grej dom säger är följande.

Allting händer av en anledning
detta sägs oftast av kvinnor...... som ofta går igenom en seperation just då.

usch kan det vara sant. Jag kan nog tro på det där om att allt händer för en anledning. och jag går inte egenom en seperation just nu vad jag är medveten om.

Det kan iof vara seperationen från Linnéa, fast den är ju inte förrens till helgen.  JObb jobb och jobb

Ja det är väl lika bra att skriva av sig nu när man har tillgång till internet.
I söndags, hände en sådan sak som man kan tänka på. undra hur det blir när det händer, kommer jag reagera så eller så eller ja hur blir det.

Det är ingen jätte sak, och jag viste att det skulle ske, för Näsum är för litet för att inte stöta ihop med sådant.
Men ja det hände, och jag måste säga att överraska mig själv det kan jag jädrar i.
Istället för att le så att nästan ansiktet går i tu, som jag brukar göra ( ja jag förbannar mig själv för det...)

Så fick jag en sådan kräkreflex. den varade genom hela paraden och när jag väl kom fram stannade jag och slängde av mig hjälmen. Hjälp.... eller kanske wow?!
Det är tur att jag har fantastiska vänner som jag kan tala med dessa saker om.

Midsommar var en sådan dag.
eller kväll, natt?  jaja vi satt och snacka, lite smått under kvällen och sedan fortsatte det, vi satt i en varsin fotölj med filtarna om oss när de andra gått hem. en drink i ena handen och hjärtat i det andra. När klockan var tre kunde vi inte sitta stilla så vi gick, gick och gick, tills Victoria skulle fixa med sin sko och satte sig mitt på vägen, och där satt vi sedan. vid fem tiden begav vi oss mot tältet där vi somnade och vaknade fem timmar senare.

ja kul hade jag i alla fall. JAg är så otroligt glad att jag träffade dig Isabell så du kunde sammanföra mig med denna ( och nu ska ni veta att jag inte använder ordet underbart!) UNDERBARA person! Victoria!

började jag skriva innan att jag haft en heldag med Linnéa i klacken? jaja det har vi, jag har också färgat mitt hår hos frisören efter det körde vi till Olofström där vi köpte ingridienser till mackorna och lite picknik stuff även godis till filmen ikväll.

Nu ska jag spela lite sims innan Linnéa kommer lite i 11 för att hämta mig så vi kan dra till bromölla för att 23.59 kolla midnattsvisningen av Eclipse! =)

*TjingTjing*

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: